Συμβουλές για την αποφυγή και πρόληψη του καρκίνου του παχέος εντέρου

24 Απριλίου 2020

Blog

  1. Τρώτε περισσότερα φρούτα και λαχανικά

    Πολλές έρευνες έχουν αποδείξει την προστατευτική δράση των φρούτων και λαχανικών στην μείωση της εμφάνισης καρκίνου στο παχύ έντερο. Τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν πλήθος από θρεπτικά συστατικά και ιχνοστοιχεία, καθώς και πολλά αντιοξειδωτικά. Συνεπώς, μειώνουν τη βλαβερή δράση της οξείδωσης στον οργανισμό και συμβάλλουν στην πρόληψη του καρκίνου παχέος εντέρου.

  2. Τρώτε περισσότερες φυτικές ίνες

    Οι φυτικές ίνες στη διατροφή έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν την πιθανότητα πολύποδα και καρκίνου στο παχύ έντερο και ειδικότερα στην περιοχή του σιγμοειδούς και του ορθού.

    Πέρα από αυτό μειώνουν κατά πολύ τη δυσκοιλιότητα και βοηθούν στην καλύτερη λειτουργία του εντέρου

  3. Βελτιώστε τα επίπεδα βιταμίνης D στον οργανισμό σας

    Η βιταμίνη D είναι μια από τις σημαντικότερες βιταμίνες στο ανθρώπινο σώμα που βελτιώνουν και ενισχύουν τη δράση του ανοσοποιητικού συστήματος. Παρά την παρουσία εκτεταμένης ηλιοφάνειας στη χώρα μας, το ποσοστό ατόμων με μειωμένα επίπεδα βιταμίνης D φθάνουν το 35%. Ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα θα αποτρέψει σε μεγάλο βαθμό τη γένεση κάποιας κακοήθειας. Σκευάσματα με συμπληρώματα βιταμίνης D κυκλοφορούν στο εμπόριο εφόσον ανήκετε σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων.

  4. Αποφύγετε τα επεξεργασμένα κρέατα

    Τα επεξεργασμένα κρέατα, όπως το μπέικον, τα λουκάνικα και τα αλλαντικά περιέχουν σημαντική ποσότητα νιτροζαμίνων. Αυτές είναι ουσίες που ευοδώνουν το οξειδωτικό stress και έχουν συνδεθεί με μια σειρά καρκίνων στο ανθρώπινο σώμα, μεταξύ αυτών και του καρκίνου του παχέος εντέρου.

  5. Μειώστε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος

    Η κατανάλωση κόκκινου κρέατος έχει συνδεθεί με τη δημιουργία καρκίνου στο παχύ έντερο με τον κίνδυνο να ανέρχεται στο 25%. Η κατανάλωση κρέατος που έχει τηγανιστεί ή ψηθεί σε υψηλές θερμοκρασίες είναι περισσότερο πιθανό να περιέχει μια σειρά από καρκινογόνες ουσίες που οδηγούν τελικά στη γένεση και ανάπτυξη καρκίνου στο παχύ έντερο και στο ορθό

  6. Ασκηθείτε

    Η σωματική άσκηση σε τακτική βάση και η αποφυγή της καθιστικής ζωής έχει αποδειχθεί από έρευνες ότι μειώνει κατά 30-40% τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου στο παχύ έντερο. Η σωματική άσκηση όχι μόνο περιορίζει την παχυσαρκία, αλλά μειώνει τα επίπεδα ινσουλίνης στο ανθρώπινο σώμα. Επιπλέον, ενισχύει τη διαδικασία της απόπτωσης, δηλαδή του προγραμματισμένου κυτταρικού θανάτου, μειώνοντας έτσι τη δημιουργία του καρκίνου.

  7. Διατηρήστε το ιδανικό σωματικό βάρος

    Η παχυσαρκία έχει συνδεθεί με αυξημένη επίπτωση καρκίνου σε διάφορα όργανα του ανθρωπίνου σώματος και μεταξύ αυτών του εντέρου. Προσπαθήστε να διατηρήσετε φυσιολογικό το σωματικό σας βάρος με βάση το δείκτη μάζας σώματος (ΒΜΙ: 19-26).

  8. Περιορίστε την κατανάλωση αλκοόλ και σταματήστε το κάπνισμα

    Η κατανάλωση αλκοόλ και η χρήση του τσιγάρου αποτελούν και οι δύο βλαβερές συνήθειες, οι οποίες αυξάνουν τον κίνδυνο της ανάπτυξης καρκίνου στο παχύ έντερο. Μια μικρή κατανάλωση αλκοόλ και η διακοπή του καπνίσματος θα μειώσουν την παρουσία όλων αυτών των παραγόντων που θα οδηγήσουν στην καρκινογένεση.

 

Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας, αλλάξτε τη ζωή σας και μειώστε τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου στο παχύ έντερο!

Κλείστε ραντεβού

Testimonials

  • Φιλικός και πρόθυμος να βοηθήσει στο πρόβλημά μου! Όλα στην ώρα τους! Συστήνεται!

    Νικόλαος Κ.

    Designer
  • Επιστήμονας με ουσιαστική γνώση και κατάρτιση που μου ενέπνευσε εμπιστοσύνη!

    Αγγελικη Ν.

    Designer
  • Εξαιρετικός Γιατρός με “Γ” κεφαλαίο σπανίζει στις μέρες μας.

    Πετρούλα Σ.

    Designer
  • Εξαιρετική συμπεριφορά και επιστημονική ποιότητα!!!

    Διονύσης Σ.

    Designer

Κέντρο Προτιμήσεων Απορρήτου

    Υποχρεωτικά

    GDPR,wordpress

    Προγράμματα

    _ga, _gat